27 mars 2010

Bloggen


Hur jag än försöker att härma det thailändska köket så blir det inte samma smaker som i Thailand. Men det kanske bara ska vara så. Då får vi ju fler anledningar till att åka dit igen. På bilden: thaigrillspett.
.
Under mitt första bloggår har jag varit noga med att uppdatera minst 5 gånger i veckan men nu har jag slappat till mig lite. Det finns flera anledningar till det. En anledning är brist på tid. En annan är att jag ser att många läser men få kommenterar så då blir det ju lite si och så med lusten att uppdatera. Jag fattar att lusten att kolla på sidan också blir si och så om den inte är uppdaterad. Inte så konstigt. Men jag kommer att komma tillbaka lite då och då och recepten finns ju kvar och om du klickar på "recept" under ettiketter så finns alla recept samlade där. Idag har jag ätit en semala och imorgon äter jag sista semlan för säsongen....snyft. So long så länge.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar