19 augusti 2010

Norrmejerier



Jag köper västerbottenost när jag vill ha en riktigt god ost att lyxa med. En underbar ost med en riktig smak. Men också en dyr ost. Jag vet dock hur den ska smaka och döm om min förvåning när jag köpte en västerbottenost helt utan smak. Konsistensen var också konstig. Som en smaklös svecia möjligen eller en helt matt prästost. Jag ringde så klart till Norrmejerier och undrade vad som stod på. Vips fick jag checkar till en ny ost. De var medvetna om att det blivit problem i tillverkningen på ett visst parti. De var trevliga och serviceminded som få. Nu ska jag köpa en ny västerbottenost för mina ostcheckar. Fast inte i den butik jag köpte detta exemplar för det kan ju vara från samma tillverkningsprocess. Bravo Norrmejerier i alla fall!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar