03 oktober 2009

Go kväll

.
Igår gjorde jag ett recept som jag råkade se på Go Kväll på SVT. Jag brukar inte se det programmet så det var bara slumpen som avgjode att jag såg receptet. Men det blev jättegott! Några små ändringar gjorde jag dock. Potatisen blev mycket lyckad men jag hade lite, lite smör på potatisen också. För säkerhets skull:) Jag gjorde en god sås till kycklingen på creme fraiche och vitlöksosten som blev över. Jo, jag använde vitlöksost istället för den osten i receptet. Men det gör man ju som man vill. Å så en sallad med hemmarostad paprika istället för tomaterna i receptet. Detta recept ska jag spara.
http://svt.se/2.102469/1.1699390/ost-_och_svampfyllda_kycklingbrost_med_rostad_potatis
.

2 kommentarer:

  1. Ja det ser ju väldigt gott ut. Tack för tipset.
    Ikväll blir det kräftor och ostpaj här i LA

    SvaraRadera
  2. Tack för din grattiskommentar :-). Maten ser såå god ut, det vattnas i munnen nu :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera