16 februari 2009

Full pott


......med både semla och pannkaka idag! Två vänliga själar, ovetandes om varandras omsorg, har köpt semla till mig idag eftersom de vet att jag gillar semlor. Den ena semlan ligger redan i tryggt förvar i magen och den andra semlan väntar i sin påse här hemma. Jag hade redan bestämt att dagens middag skulle bli pannkaka ovetandes om de annalkande semlorna. Ja, såhär kan jag INTE hålla på!! Tack och lov finns semlorna bara en begränsad tid och pannkakor blir det verkligen inte ofta men idag sammanträffade dessa goda ting. Så nu blir det nyttigare mat med mer näringsinnehåll framöver igen. Dessutom blir det extra långa rundor med hunden några dagar framöver. Men först ska jag bara trycka i mig semla nummer två för dagen......sen ska jag bli nyttigare.
.

1 kommentar:

  1. Man kan aldrig äta för många semlor. Det kan kännas som att det har blivit för många, men det är en illusion, det är magen som är otränad.
    kram
    c

    SvaraRadera