04 mars 2009

Det var gott


Jag ser att jag har ett gäng besökare varje dag på bloggen men jag tror bestämt att ni är lite blyga. Det är några tappra som har lämnat kommentarer men de allra flesta gör det inte har jag märkt:) Ja, då blev det ju så att jag fick gå och handla Rooibos te utan att ha fått veta vad ni tycker om just rött te. Som jag ju frågade efter på bloggen för ett tag sen. Dags att prova själv då. Det fanns många sorter att välja på av det röda och valet föll till slut på vaniljsmak. Nästa gång blir det kanske "blåbär & youghurt" som var en av alla smaker de hade i teaffären.

Nu har jag druckit min första kopp rött och det var gott, ungefär lika gott som det gröna "grönt & skönt". Varken det gröna eller röda har varit beskt i smaken och det gillar jag. Jag tror att det gröna är ett snäpp nyttigare kanske (?) men jag är mycket nöjd med att det röda inte innehåller koffein. Då kan man somna när man vill. Så jag kommer nog att fortsätta med rött.....och grönt ibland också för den delen.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar