03 mars 2009

Gott samvete


Idag har jag promenerat i 1 timme och 45 minuter så jag kunde med gott samvete gå och fika med Agnes och hennes mamma. Det är väl ganska överflödigt att säga vad vi tog till vårt kaffe? Ni som känner mig vet att jag kanske inte kastar mig hejdlöst över alla små barn jag ser, men att jag däremot väljer vissa extra goa ungar med omsorg och då är de VIP-ungar för mig. Agnes är en riktigt gullig VIP-unge. Bilden säger mer än tusen ord, kolla blicken! Agnes förstår att uppsaktta det goda i livet och hon ser precis ut som jag känner mig när jag ser dessa speciella bakverk. Kanske tur att semlor bara finns en begränsad tid....?
.

2 kommentarer:

  1. Ja det är nog tur... annars fick vi gå många fler promenader än vi gör... men det kanske våra hundar hade uppskattat?

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Hur länge finns det semlor?

    SvaraRadera